Firemní akce
Přemýšlíte o výběru nejvhodnějšího místa pro konferenci, prezentaci, seminář, školení, teambuilding, večírek či jinou firemní akci? Uspořádejte vaši akci u nás v Hotelu Opera!
Vyberte si termín, řekněte, kolik máme očekávat osob a my se rádi o vše postaráme. Vaše hosty ubytujeme, zařídíme jim veškeré občerstvení a vám zázemí pro pořádání celé události. Během vaší práce se o vás taky budeme starat. A tak kromě klasických rautů očekávejte i pořádnou českou domácí kuchyni. K dispozici vám jsou prostory až pro 180 osob ve 3 místnostech. A večer můžete uspořádat posezení v naší restauraci nebo si oddechněte ve sauně či si u nás zahrajte bowling nebo biliard.
KDYŽ SE ROZHODNETE
USPOŘÁDAT AKCI U NÁS,
nemusíte řešit…
PROSTORY

K dispozici máme na výběr ze 3 místností. Máme vše od projektoru, plátna, reproduktorů až po mikrofon.
OBĚDY, VEČEŘE

Formou rautu přímo v konferenční místnosti, nebo výběrem z nabízených jídel.
OBČERSTVENÍ

Výběr občerstvení v podobě rautu. Na výběr z teplé i studené kuchyně.
VOLNÝ ČAS
Chcete si oddechnout od práce? Odpočiňte si v naší sauně nebo si zahrajte bowling na jedné ze dvou našich drah či biliard.
Prostory Hotelu Opera
VELKÝ SÁL / VINÁRNA

- Kapacita 100 osob
- Podium s tanečním parketem
- Plnohodnotný vybavený rautový kout
- Projektor včetně plátna
- Dvě venkovní terasy,každá pro 20 osob
7 000 Kč
V ceně je zahrnuta veškerá spotřeba energií a závěrečný úklid.
ČERVENÝ SALÓNEK / KAVÁRNA

- Kapacita 30 osob
- Projektor včetně plátna
- Venkovní terasa pro 20 osob
3 000 Kč
V ceně je zahrnuta veškerá spotřeba energií a závěrečný úklid.
VELKÁ JÍDELNA

- Kapacita 50 osob
- Samostatný bar + lednice
- Tanečním parket včetn světelného osvětlení
- Jukebox
- Projektor včetně plátna
- Venkovní terasa
2 500 Kč
V ceně je zahrnuta veškerá spotřeba energií a závěrečný úklid.
USPOŘÁDÁNÍ STOLŮ
DIVADELNÍ

ŠKOLNÍ

KAVÁRENSKÉ

U-TVAR

KABARET

O-TVAR

BLOK

BANKETOVÉ

NEZÁVAZNÁ POPTÁVKA
DALŠÍ SLUŽBY, KTERÉ MŮŽEME ZAŘÍDIT